tisdag 12 januari 2010

Vardagen

Vardagen har infunnit sig och dagarna rullar på som vanligt. Det hade varit härligt med en tvåveckors semester till Thailand, men så blir det nog inte dessvärre. Kanske att jag försöker komma iväg en vecka nånstans här framåt mars/april. Vi får se.

Ja, just det....min älskade Carin ska ställa ut på Bröllopsmässan i Nacka nu sista helgen i Januari. Så om du går i giftastankar och behöver en fotograf så tycker jag bestämt att ni ska kontakta henne. Bor du i Stockholmsområdet eller har möjlighet att ta dig till Nacka 30-31 Januari så är ni varmt välkomna att träffa oss vid monter "FotografCarin".

För en lönetjej som mig så är det mycket att pyssla med nu såhär i januari, så om det inte dyker upp några inlägg på några dagar så vet ni varför. Då ligger jag utslagen i sängen efter långa dagar!

Må gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar