fredag 15 januari 2010

Trött själ tittar på "På Spåret"?


Ikväll var vi ett gäng från jobbet som möttes upp på Mañana i Majorna. Oj, vilken fin restaurang. Öppnade där i Oktober 2009. Den som är uppe på Kungshöjd (tror jag att den ligger) är också mysig, men inte alls som den här! Vacker lokal, god mat och trevlig personal. Japp, dit kommer vi att gå igen.

Fredagar kanske inte är den bästa dagen för AW för en gammal själ som mig :-) Var väldigt trött efter en tuff, men rolig, vecka med kontrolluppgifter och dylikt, så det blev relativt tidig hemgång. Gänget som blev kvar (grabbarna på bilden) tog in en (eller ett par??) kannor Sangria och kämpade vidare. Kommentarer som "Hem och kolla på "På Spåret"?" och liknande slängdes från höger till vänster och upp och ner. Men nej, "På Spåret" blev det inte Lukas, så jag missade din TV-debut...istället sitter jag och bloggar och sen väntar en härlig famn och en mysig soffa! Blir att jag kurar ner mig i den!

2 kommentarer:

  1. Synd, livet är helt annorlunda nu och kändisfest-inbjudningarna bara ramlar in ;-)

    SvaraRadera
  2. Oj, oj, oj.... då måste man vara ute i god tid nu framöver om man vill hitta på ngt! :-)

    SvaraRadera