torsdag 28 januari 2010

Sushitorsdag is back on!!

Torsdag! Härligt! Sushi! Mums!
Vi blev många från kontoret som åkte till Sushi Eriksberg idag, anledningen till det var att Emma och Sixten kom och lunchade med oss. Som alltid blir man glad av att träffa dom! Tycker dom ska hänga på kontoret dagarna i enda! Men det säger Emma att hon inte kan...jag förstår inte! :-)

Idag packas väskan! Imorgon bär det av norrut! Längtar! Det kan hända att jag kanske får köra en ny Peugeot 5008 eller en annan relativt ny modell. De behöver göra lite reklam för sina bilar och vill ha bilen ute på vägarna, så kanske, kanske! Jag håller alla tummar jag har!!

Vi gjorde köttbullar i mängder idag! Ååååh, det är sååå gott med hemlagade köttbullar! Sambon är kung på det! Han är bra på att laga mat generellt, men om jag får välja en maträtt som han ska laga så väljer jag köttbullar eller lasagn! Mmmmums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar