tisdag 5 januari 2010

Nya färgen och frillan


För er som inte har träffat mig på ett tag, så tänkte jag lägga upp en bild på min nya frilla. Jag är sedan tre veckor tillbaka brunett och trivs ganska bra med det. Eller, jag har nog fortfarande inte vant mig helt och hållet än om jag ska vara helt ärlig. Var hos underbara Linnéa Torberntsson, Lovely Hair, i Kungsbacka och lät henne bestämma färg. Hon la en härlig, mörk färg i hela hårt och sen la hon några ljusare slingor framtill. Blev jättefint, men som sagt, det är svårt att vänja sig vid det. Har varit blond i alla mina 28 år, så det tar en stund att vänja sig. Såhär på hösten och vintern kommer jag bestämt att fortsätta med det mörka, men till sommaren kommer hon nog att få återställa det blonda :-) Det är lite roligt med förändringar.

6 kommentarer:

  1. Du är snygg i lugg!! Vilken böna :) Kram

    SvaraRadera
  2. My god vad du ser vuxen ut. Skitsnygg som vanligt!! :)
    Själv är jag också nysnaggad men frippan är platt efter mössan på hela kvällen. Vi drack varm vinglöggi i gamla stan här i Tallin, jag är lagom varm i magen och härligt lullig. Så vackert med all snö omkring oss. Sköt om dig! Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa!
    Kul att få följa dig =) Jättefint kort på dig! Ser att du numera bor här i trakterna. Bor själv i Borås sen 2000 och trivs jättebra!

    Ha det gott!
    kram
    Helga

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Kul att du bloggar. Har självklart lagt in din blog i bloglovin så nu jäklar ska jag följa dig :-)

    Av vad jag läser på de senaste inläggen verkar du må bra. Härligt att se. Snygg som tusan i håret oxå *tummen upp*

    Shit under hur länge sedan det var vi sågs? Typ hmmm många år iallafall.

    SvaraRadera
  5. Tack snälla, va söta ni är!
    >Sanna<
    DU ÄR! Ser fram emot ikväll! Kram

    >Sandra<
    Du är härlig! Ser fram emot bilder på din blogg från Tallin. Nån av er tekniknördar har väl med sig en kamera?? :-) Kram på dig sötis

    >Helga<
    Jaha, va roligt att du också har hamnat här nere i söder! Följer díg nu också framöver :-) Kram

    >Lindah<
    Ja, herre gud, jag kan inte ens minnas sist vi sågs. När flyttade du till Norge? Vi sprang väl på varandra när vi bodde på Målarvägen, det var nog det sista. Trivs du bra där du är? Följer grodfamiljen framöver :-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Du är precis som alltid -supersnygg! <3

    /z och lilla f.

    SvaraRadera