tisdag 19 januari 2010

Massör i Kungsbacka?

Det gick bra med att tigga lite massage igårkväll. Han är bra på att massera, men idag har jag precis lika ont igen, om inte värre, och sambon är ute på galej. Typiskt!! Tänkte jag ska sätta mig i duschen en timme och se om jag kan värma bort smärtan. Tänkte kanske ta en massagekurs om jag hittar någon nu till våren. Eller, nej, det blir det inte...jag vill helst bara ha en kurs i taget, och jag tänker inte...och jag säger det igen, jag tänker INTE avstå Lindy Hop! :-) Kursen börjar igen ca 2 veckor! Längtar!! Så massagekursen får bli någon annan gång.

Är det någon som kan rekommendera en bra massör här i Kungsbacka??


1 kommentar:

  1. Men... jag tycker du ska sluta med att ha ont. Vad har du gjort egentligen?

    Nu har vi bokat biljetter. Vi hittade 95-kronors på vägen hem iaf.

    Och jag ska hänga på mässan... haha!! Det får inte duuuuu!!!

    Kram

    SvaraRadera