tisdag 26 januari 2010

Lunchrast - Wordfix

Jag är inte den skarpaste kniven i lådan idag känner jag :-( Har råkat komma åt någon inställning eller något slags kommando i Word som gör att det hoppar ner två rader på en gång när jag trycker Enter. Det är ju inte det jag vill! Frustrerande. Hur löser jag detta?? Någon som kan och vill lämna en tanke??

Det är ju verkligen inte detta jag vill göra på lunchrasten...Jag vill ju äta min gulaschsoppa i lugn och ro! Varför kan det inte bara fungera. Idag är jag riktigt, riktigt trött på allt vad datorer heter! Buuu.....

3 kommentarer:

  1. Håll ner shift tangenten samtidigt som du trycker på enter.... alltså shift+enter

    massa kramar
    Fanny

    SvaraRadera
  2. Äntligen!! Du är en klippa! TACK!

    Allt på topp med dig?? Oj, va många år sedan det var nu som vi körde på ettan! ;-)

    Kramar i mängder

    SvaraRadera
  3. Varsågod!! Allting är bara bra med mig tack, som du säger var det ju så många år sen vi körde på ettan! häromdan städade jag och gissa vad jag hittade....
    jo, Åsa är bäst ring mig lappen...hahahaah
    tänk att den fortfarande finns!!

    hoppas att allting är bra med dig vännen och att vi snart kan köra på ettan!!!
    puss och kram (som vi sa förr i tiden!)

    SvaraRadera