söndag 24 januari 2010

Husvisning

Vaknade före sambon idag, vilket jag oftast gör på helgerna, och tänkte att jag skulle sminka ögat lite lila så att det såg ut som om smällen igår gav en blåtira.... Men sen kunde jag inte med att skrämma honom så. Usch, jag är för snäll!
Var iväg på en husvisning idag. Inte för att det är aktuellt att flytta utan för att det var ett fint litet hus på bilderna och det var intressant att se vad man fick för pengarna. Huset låg jättefint med väldigt lite insyn och i bra solläge. Men det var byggt som ett kors så det fanns väldigt begränsade möjligheter att bygga ut, och det skulle man ha behövt ifall det hade blivit aktuellt. Huset är bara 80kvm, en sommarstuga som dom byggt om. Jättegulligt, men upplevdes väldigt litet. Det är fascinerande hur bra och stora fotografer får rummen att se ut....

Spenderade resten av dagen med svägerskan, hennes man och lille Ralf! Han är världens härligaste! Vi (jag och Ralf) jobbar stenhårt på att han ska säga "moster Åsa"....vi gör framsteg tycker jag (han är 2 månader gammal och jag tycker han är smart! jag tror på vår kupp! :-) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar