torsdag 21 januari 2010

Avatar

Sambon, jag och Sebbe var och såg Avatar 3D idag. Jag vet att vi är lite sena, men bättre sent än aldrig. Och...."WOW" för att citera min goda vän Sandra. Jag var helt fascinerad! Har aldrig sett en film i 3D förrut och blev helt begeistrad och var som ett litet barn. Innan filmen började så var det reklam för någon tecknad film som också var 3D, och jag hoppade till tre, kanske fyra gånger. Sambon småskrattade åt mig och föreslog att jag kanske inte skulle ha glasögonen på mig under filmen ändå. Men vadå!! Jag förväntade mig inte att ett får skulle komma flygande emot mig och att jag skulle tro att det var på riktigt!!
Men iallafall! Filmen hade lite av allt och man upplevde inte att den var 2 timmar och 40 minuter lång. Det tog slut så fort! Man kände sig lite halvt om halvt besviken när den tog slut, kände sig så involverad och ville inte lämna alla. Fantastiska effekter, vacker kärlekssaga. Den får 5 "Åsa" av 5 möjliga!!


4 kommentarer:

  1. Men... Hade ni såna där gamla 3D-glasögon på er när ni såg Avatar?

    SvaraRadera
  2. Ja, det var en liten, lite äldre biograf :-)

    SvaraRadera
  3. hehe.. ja vad säger man. JAG vill också se den:)

    SvaraRadera
  4. Det tycker jag bestämt att du ska göra! Jag vill se den igen! :-)

    SvaraRadera