söndag 17 januari 2010

Shoppingtrip

Ja, jag vet - en jättefånig bild på mig i min nya, rosa skjorta, men jag ville ändå visa den :-) Behövde en rosa överdel tills jag ska hjälpa Carin på Bröllopsmässan (som jag har nämnt i tidigare inlägg). Ser fram emot det jättemycket - önskar det var sista helgen i Januari NU!
Men iallafall....idag var vi iväg och shoppade lite. Det enda jag var ute efter var en rosa överdel, vilket jag hittade! Sen kunde jag inte låta bli att köpa världens minsta, sötaste små skor i storlek 13/14. Tanken var att jag skulle ge dom till min älskade Ralf (svägerskans son) men han hade precis vuxit ur dom, så det får väl läggas på hög och om man själv får barn någon gång kanske dom passar! Vi var iallafall till Kungsmässan och Allum. Allum är ju jättestort. Har bara varit där en gång tidigare, men minns det inte alls att vara så stort. Fick med oss sambons föräldrar också, så det blev en dag av det hela. Väldigt trevligt.
Fick även köpt en liten födelsedagspresent. Det är jättegulligt med vänner som tycker det är barnsligt roligt med presenter. Hihi....and what are friends får! Vi får se om hon tycker om det. Ja, Sandra, jag pratar om dig! Kram

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Ja Allum är verkligen jättestort. Vi var där under julhelgen. Men usch det var inte alls bra planerat hur allting låg.
    Hoppas att allt är bra med dig annars.
    Kram Jelena

    SvaraRadera
  2. Hej Jelena!
    Jasså, jag tyckte att det låg lite praktiskt. Det var jag och sambon och hans föräldrar, så killarna gick för sig en del och vi tjejer för oss.... Tyckte det var lite smidigt att det låg "varannan tjej, varannan kille"-butik på ngt vis.

    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det kanske det gjorde :) tyckte mest att det var så krångligt med att man fick byta sida hela tiden då man hade vagn med sig.
    Kanske lättare om hade vart utan.

    Kram Jelena

    SvaraRadera
  4. Perfekt skjorta till mässan :-)
    Du är så söt!!
    PoK Carin

    SvaraRadera