lördag 16 januari 2010

Kycklingtacos

Usch och fy! Jag drömde mängder med otäcka mardrömmar inatt. Vaknade i panik och hyperventilerade vid ett tillfälle, väldigt obehagligt. Så idag har jag varit lite trött och inte alls på mitt bästa humör.

Förmiddagen spenderades åt att städa. Det gick snabbt att städa när svärföräldrarna ringde och frågade om de kunde komma över och ta en fika! Jag var som blixten! Det är ett bra sätt faktiskt att få mig till att göra det trots att jag inte vill, nästa gång vi har stökat till ordentligt ska jag bjuda in folk på middag! :-)

På kvällen var vi bjudna hem till Perra på middag. Träffade hans nya (ja, eller inte jättenya, men vi har inte hunnit träffa henne tidigare) flickvän Marre, vilket var jättetrevligt. Vi blev bjudna på smaskig kycklingtacos och till efterrätt fick vi vaniljglass med hjortronsås! MUMS!! (diet - släng dig i väggen)

Det hans med att spela ett parti "Alias" också! Och jag måste säga....det är jätteroligt att vinna (och det gjorde jag och sambon) men det är ännu roligare att vinna när man gör det mot Perra! För han är en så härligt dålig förlorare! Det är verkligen jätteroligt! Det viktigaste är inte att vinna Perra, utan det är att komma först!! Hahaha! Kvällen avslutade vi med att kolla på "Ghost Ship". Jag sitter ännu frågande till varför jag kastade bort de timmarna på den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar