fredag 1 januari 2010

Det nya året


Året är 2010. Vi har lämnat -00talet bakom oss och entrar ett nytt decennium. Tror det kan bli ett riktigt kalasår! Ska fortsätta på danskurser där jag träffar massor med spännande människor. På sykursen detta år har jag fått nya, underbara vänner som det ska juntas med, gamla vänner som jag ska träffa ännu mer i år och att man ska bli nyttigare och komma i form är väl ett ständigt återkommande nyårslöfte....så även i år. Usch va ounikt, men så är det. Det är nog det enda löftet jag avger i år; att komma i form :-)
Igår, Nyårsafton, var vi hos svärföräldrarna och åt en underbar middag med nära och kära. 9 vuxna och 3 barn var vi som åt, spelades spel och myste. En lugn och stilla, härlig kväll helt enkelt. Strax före tolvslaget klädde vi på oss varmt och gick ut för att titta på bygdens fyrverkerier. Det var relativt sparsamt, men de vi såg var kanon! Satt kvar hos svärföräldrarna en stund för att titta klart på "Mr and Mrs Smith" som gick på SVT. Vår TV fungerar ju inte hemma, och trots att jag sett den förrut var den lite rolig även denna gång. Körde hem i den kalla, hala natten och störtade i säng vid 02:30. Jo, jag tycker allt att det en mysig avslutning på ett mysigt år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar