onsdag 27 januari 2010

Redan onsdag?

Mätt i magen efter Nr 8 från Happy Wok sitter jag nu, just hemkommen från häng med Chrille, i soffan och tittar på "Succéduon med Anders och Måns". Stundvis galet rolig andra sekunden är det galet pinsamt. Nästan så att man vill lämna rummet!

Förberedelserna inför Bröllopsmässan fortgår! Va iväg och shoppade lite till Carin idag. Hade en fundering på att köpa godis att ha i skålar och bjuda på under mässan, men sen blev jag lite osäker...det är ju influensatider, så det kanske inte är det bästa; att bjuda på godis ur en skål där alla stoppar ner händerna. Hmm...eller tänker jag för mycket? Det kanske är upp till var och en om man ta en karamell eller inte?? Tanke?

5 kommentarer:

  1. Är det godisar med papper på så funkar det ju, men är det utan papper så blir skålen/skålarna smitthärdar.. =/

    SvaraRadera
  2. Lite så tänkte jag också.... Vi får se hur vi gör :-)

    SvaraRadera
  3. ja du vet nog vad jag tycker om papperslösa godisar, hehe, men fan, har ni papper så rock on =)

    Jelena gifter sig på Lördag =)

    SvaraRadera
  4. Ja, jag vet vad du tycker! Och jag har faktiskt samma åsikt! Ska kolla på det där med papper :-)

    Oj, va roligt! Du får ge henne en stor grattiskram från mig! Och snart kommer väl lillen också?? Mycket på gång nu! :-)

    SvaraRadera
  5. 21 februari är han beräknad att ploppa ut, så det blir snart det.. =)

    Jag som egentligen AVSKYR ungar tycker att det är spännande, haha..

    SvaraRadera