måndag 18 januari 2010

Styrelsemöte

Oj, det är verkligen jättemycket att göra nu på jobbet! Det är jätteroligt! Älskar att ha mycket att göra, trots att jag blir lite sliten och trött. Men hellre mycket att göra än lite!

Det nyttiga livet går vidare. Idag åt jag lax, ris, ägg och salldd till lunch. Jag är så duktig. Men ändå står jag still på -2kg. Nåja, jag är rätt så snäll iallafall - alltid något! :-)


Är ordförande i vår Bostadsrättsförening, och idag hade vi årets första styrelsemöte. Det är alltid väldigt trevligt, väldigt härliga människor, men idag kände jag mig stressad att komma hem. Gick igenom alla punkter i bra tempo, och sen var det hem till datorn och sen måndagsmys i soffan. Tror bestämt att jag ska försöka tigga till mig lite massage.

2 kommentarer:

  1. Ett tips kära kusin, www.matdagboken.se funkar skit bra för mig iaf =)

    Kanske ska du göra om portionerna oxå, typ salladen och riset =)

    SvaraRadera
  2. Tack, ska gå in och kolla lite på det. Jag gick med i Viktklubb för ca 2år sedan när jag gått upp sådär galet mycket i vikt, och dom är också jättebra!

    Men ja, du har rätt, portionen kunde gott vara lite annorlunda. Hihi.... kram kram

    SvaraRadera