lördag 23 januari 2010

Nedslagen


Idag var jag på ett av de roligaste passen på riktigt länge. Först körde jag 45 minuter LatinoStep och direkt efter det var det 45 minuter 70-tals Disco dans! Herre guuuud, va roligt det var. Svetten rann och man ville inte sluta. Ewa, som höll i passet, fick köra en extra låt så att vi gick på övertid - så roligt var det! Efteråt var man helt slut, men oj va skönt det är i kroppen när man kört riktigt hårt! Hoppas de sätter in detta som ett ordinarie pass framöver!

Sambons systers man blev precis utexad polis! Kan inte komma på en person i min närhet som jag anser är bättre lämpad som polis än honom..... Eller, jo, på delad plats kommer nog min ingifta morbror Anders! Men iallafall, vi var hem till hans mamma och där var det stort kalas. Det var verkligen supertrevligt tills jag blev nedslagen av sambon! Hihihi! Nejdå, inte alls. Han skulle lägga armen om mig och råkade få armbågen rakt i ögat! Det gjorde galet ont så jag satt med ispåse en stund. Men smärtan försvann relativt snabbt, och nu tycker jag det är roligt att retas om!
Ligger i soffan och tittar på Fantastic 4 och Silversurfaren....känner att jag inte kommer att vara vaken under hela filmen... God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar