söndag 28 februari 2010

Hemma mys

Vaknade väldigt tidigt idag, redan vid 07:30 slog jag upp ögonen men klev inte upp förrän strax efter 08:30. Efter att suttit och vaknat till en stund åkte jag och Carin bort till Ica för att handla lite frukost, det blev såklart pannkaka. Bea, Jens och älskade Ralfen kom över vid 11:00 och kungen på pannkakor (sambon) stekte för fullt. Mums, va gott det blev.
Efter frukost hade Ralfen sin första fotosession. Det var inte bara glada miner, men han blev jättefin.

Sandra, klippan, skottade bort all snö från altanen. Herre guuuud, va snön va tung. Den var ju dyblöt, men för henne såg det inte ut att vara något som helst problem. Hon hade en filosofi om att det skulle kännas mer vårigt ifall det inte låg snö precis vid balkongdörren - och det här är inget jag säger ofta, men hon hade faktiskt rätt, det blev lite mer vårkänsla ;-)

På eftermiddagen och kvällen blev det en hel del pyssel. Tjejerna gjorde smycken och jag håller på med en hemlighet, kan berätta mer om det på fredag :-) Sandra är trött...eller ja, jag vet inte hur jag ska förklara hennes beteende. Hon får vara med för vi tycker synd om henne ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar