måndag 1 mars 2010

Mobillös

Det är så mysigt med besök. Man tar sig tid att sitta ner och prata och äta en lugn och stilla frukost och bara njuta av tillvaron. Så blev det imorse. Jag släppte av Sandra och Carin vid tåget vid 12:30 innan jag begav mig vidare för att göra en dag på jobbet. Usch, va trist det var att lämna dom. Vi började redan planera när vi skulle ses nästa gång, och som det verkar blir det inte förrän i april. Ååh, va jag önskar att dom bodde närmre.

Åkte från mobilen idag. Man känner sig allt lite naken utan den. Det är helt otroligt hur det har utvecklats de senaste 10-15 åren. Tidigare klarade jag mig alldeles utmärkt utan mobil, jag åkte förbi hemma hos vänner för att se ifall dom var hemma, var dom inte det så fick jag åka vidare. Nu rings det var och varannan minut. Och jag är inte sen med att medge - ja, jag känner mig naken och utlämnad utan min mobil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar