lördag 6 mars 2010

Shopping

Gud va härligt det är med lite egen tid. Och en dag som denna kan man inte annat än må bra! Idag är första dagen i år som jag behövt mina fåniga solglasögon - I love it!

Åkte, som sagt, till IKEA och shoppade lite. Ska bli kul och se om sambon tycker det blev fint. Själv tycker jag det blev jättebra. Det va galet mycket folk på IKEA! Trodde i mitt stilla sinne att jag skulle vara ensam med tanke på det underbara vädret, men ack va fel jag hade. Nå, ja...jag hade inte bråttom på något sätt, så det var ingen större fara.

Efter IKEA for jag till Kungsmässan en sväng. Jag köpte en tröja till sambons mamma i födelsedagspresent som jag själv tyckte va jättefin. Så jag provade faktiskt den själv också - jag tror jag köper den :-) Den va jätteskön.

Ikväll blir det en härlig hemmakväll med pyssel, lite tråkig städning, glass och en lång go dusch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar