söndag 28 mars 2010

Malmoe

Vilken underbar dag vi hade igår. Det regnade nästan hela dagen, men det gjorde ingenting för man va med härliga människor! När vi kom ner till Malmö åkte vi ut till Bo01 för att äta lunch och strosa. På vägen tillbaka åkte jag med Corina i deras bil och sambon och Adrian tog våran. När vi hade kommit halvvägs hem fick vi punktering. Så lite action blev det allt igår :-)
Kvällen spenderade vi hemma hos dom med massa mys och god mat. För mig och sambon var det premiär för grillning i år och OJ va gott och somrigt det var. Vi åkte hem på kvällen och var hemma först vid 01:00. Ramlade i säng, trött men glad över en härlig dag!


Självklart glömde jag ställa om klockan inatt så när jag vaknade vid 10:30 (eg. 11:30) tog jag det jättelugnt med en varm dusch, smurfade lite på nätet och bara njöt av ännu en ledig dag.....Tills jag tittade på klockan på datorn och inser att klockan var mycket och jag jag var en timme sen! Slängde på mig kläder och susade iväg in till stan för att träffa Madde och Carolina. Blev en mysig dag med massor av tjejsnack och god mat. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar