tisdag 23 mars 2010

Mystisdag

Idag behövde jag lite "down-time", lite egen tid, så efter jobbet åkte jag en sväng till IKEA och strosade och gick i mina egna tankar. Behövde nya gardiner för de röda gardinerna jag hängde upp till jul var fortfarande kvar. Hittade denna härliga gröna som jag tycker jättemycket om. Köpte mig en vit också så att det inte bara blir mörkt. Det blev rätt bra faktiskt.
På kvällen lagades det mat, blev någon slags kycklinggryta med de grönsaker vi hade i kyl och frys. Trodde inte man kunde göra så mycket på det lilla vi hade hemma, men det blev riktigt bra faktiskt. Avslutade en lugn och go dag på samma sätt, uppkurad med min favoritperson i soffan och tittade på film. Börjar redan känna mig starkare än vad jag gjorde igår! Gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar