lördag 6 mars 2010

God natts sömn

Gick och la mig redan 22:15 igårkväll, vilket var riktigt skönt. Sov väldigt bra och vaknade utvilad vid 07:30, men låg ändå kvar och njöt av tystnaden i en timme innan jag gick upp och gjorde mig en härlig kopp Vilda Mathilda (te). Klockan 10:00 stod jag utanför gymmet, laddad som bara den, för ett 75 minuter långt step-pass. Det var en ny instruktör som jag inte tränat för innan, Lillian. Hon var duktig på många sätt, men inte på att tala om vilken rörelse som skulle komma näst. Eftersom det var första gången på ett lååååååångt pass med mängder av steg hade jag svårt att komma ihåg turordningen. Och i och med att hon inte var sådär vansinnig bra på att tala om vad som komma skulle, blev det att jag stannade upp och tappade tempo. Jag lämnade faktiskt passet efter en timme. Kände att jag stod och kastade bort min tid när det är så vacker väder ute och jag fick ut något av träningen. Men jag ska ge henne en chans till. Kanske är jag som får jobba lite på minnet bara :-)

Nu ska jag ta en kort promenad och sen bege mig till IKEA. Jag brukar aldrig köpa saker till hemmet utan att sambon är med, men idag ska jag nog spexa till det och göra det :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar