söndag 21 februari 2010

Pannkaksfrukost

Vi fick nattgäster, vilket alltid är lika trevlig. Både jag och sambon tycker det är jättemysigt med härliga frukostar, och ju fler desto roligare. Så det blev pannkaksfrukost imorse! Mums.... jag åt en, trots den här fåniga dieten. Usch och fy - det är värdelöst! Redan!! Men iallafall....efter frukost hjälpte vi Sebbe att få loss sin bil, det tog en stund, han är ingen höjdare på att köra i snö! hihi... Sen gick jag och sambon på en härligt, strålande vacker vinterpromenad. (se va mycket snö det kom inatt! Vi har fått skotta ut bilarna två gånger nu nu!) Eftermiddagen spenderades hos svärföräldrarna. Svägerskan var också där och hon och jag tog på oss varsinn 80-tals overall och gick ut och åkte pulka! Jag vet att ordet "succé" dyker upp now and again, men hur annars ska jag beskriva det?? SUCCÈ! Barnsligt roligt! Tycker alla ska åka pulka i branta backar med alldeles för mycket snö och köra fast! Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar