söndag 7 februari 2010

Syjunta, nr 2

Städa, tvätta, diska....ja, ja...men nu är det gjort iallafall. Kl 12:00 kom Carolina och Madde över för årets andra syjunta! Den här gången tänkte jag bestämt att jag skulle få något gjort, inte som förra gången då jag bara satt och pratade och pratade och pratade. Men jodå, så blev det den här gången också! Har köpt två mönstrade tyger (se bild) som jag tänkte göra ett par klänningar av eller något i den stilen. Ritade lite på ett mönster idag, får se om jag får ihop det. Hade tyckt det varit roligt att ha något litet nytt till Lindy Hop Duke's Place om två helger - men jag vet inte när jag kommer att ha tid att sitta ner och pyssla i veckorna....Blir det något av det så lägger jag absolut upp en bild på det framöver! Nu tänkte jag hoppa i duschen och sen lägga mig och läsa en bok.

1 kommentar:

  1. Ååå kan inte vi också ha pysselkväll när Sandra och jag kommer ner och hälsar på dig?? Vi kan strunta i bion och sitta och knåpa och titta på Melodifestivalen i stället. :-) Jag får så sällan tid till sådant hemma.
    PoKisar min Söt

    SvaraRadera