lördag 27 februari 2010

Fotosession och Shopping

Idag har det verkligen varit full rulle. Imorse åkte jag och Carin till Hisingen för en fotosession med min kompis Sanna och hennes systrar. Oj, va fina dom blev.

Efter sessionen plockade vi upp Sandra och begav oss söderut för en shoppingdag. Jag är jättenöjd med dagen, men oj, oj, oj - va trött jag är. Vi vägrade ställa oss och laga mat när vi kom hem så vi köpte med oss från vår underbara Thai - Happy Wok. Nu sitter vi bänkade i soffan och tittar på Melodifestivalen - kommer högst troligt inte röra oss ur fläcken på resten av kvällen. Jag älskar att ha mina tjejer nere! Känns som om allt är så rätt då! Jag ska bestämt tjata på dom att flytta ner. Om jag är riktigt ihärdig så kanske, kanske!! :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar