torsdag 25 februari 2010

Tröstshopping

Det gick bra på jobbet idag, fick mycket gjort och blev klar med de avstämningar jag hade satt ut som deadline för mig själv. Efter jobbet åkte jag hem till Chrille och hängde en stund och precis när Susanne kom hem blev vi (eller Chrille rättare sagt) klar med den goda middagen - kyckling, pasta, champinjoner med sallad. Mums.

Efter middagen mådde jag sämre igen och la mig på soffan. Efter en stund bestämde jag mig för att jag inte skulle orka studsa omkring på Lindyn, så jag fick lov att missa även denna gång! Usch - inge skoj alls. Kände mig lite nedstämd så jag svängde förbi Chilli på vägen hem och tröstköpte mig två filtar. Dem är helt underbara! Fluffiga, mjuka och varma. Jag är nöjd med mitt tröstköp.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar