lördag 6 februari 2010

Semla...mums

Vaknade i lagom tid idag....tror klockan va strax efter 10:00. Upp, satte på en kanna kaffe, hämtade GP och hade en samtalsfylld frukost. Det är inte många mornar som vi hinner sitta vid bordet båda två och bara snacka! Han har så mycket bra att säga min kille :-) Han är rolig och gör mig lycklig!
Efter duschar och fix begav vi oss mot city en sväng. Blev ett stop på Stadium XXL i Sisjön och när magen började knorra for vi ut till vårt älskade Sushi Eriksberg. Och vilket väder sen! Solen strålade på den blå himlen och vattnet nere vid vattnet glänste. Man kan inte annat än må bra.
Eftermiddagen och kvällen spenderade vi med sambons syster med familj. Blev hemmalagade hamburgare till middag. Jag hade avocado på och det var galet gott! Absolut en ny favorit. Efter middagen gjorde vi egna semlor. Det har jag aldrig gjort förut - oj, va gott det blev! Succé om du frågar mig! Tack Jens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar