tisdag 16 februari 2010

Semla på Marmelad

Hade en jättetrevlig och rolig kväll! Va på kafé Marmelad i Majorna och fick mig en god semla och latte av Gurra Kå. Det är jätteroligt med nya vänner! Man har så mycket att lära sig, eller va säger du Gurra Kå?

Förslaget om att gå en liten promenad efter semlan kastades ut och nappades på omgående. Snön dalar fortfarande och smälter snabbt på näsan. Gick bort till de område där jag bodde när jag först flyttade till Göteborg, och blev lite nostalgisk. Saknar de gamla kvarteren rejält en vacker vinterkväll som denna. (Märk väl att jag säger något positivt om snö och vinter - "vacker")

Nu är det sovdags. Jag mår illa! Buuu... Jag vet inte om det är semlan eller något annat. Ska försöka sova bort det! God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar