onsdag 10 februari 2010

Currydressing och vitlöksolja

Mumma! Vilken underbar kombo! Där lyckades jag galant! Jag är absolut inte hångelvänlig just nu, men oj vad gott det var! Var till restaurang Oscars och köpte med mig en sallad nu till lunchen, och trots att jag inte ska äta sånt jox (dressing alltså) så smet jag ner en liten sked currydressing i en sån där check liten burk man kan ha på sidan om....och när jag såg att dom hade olja med massor av pressad vitlök i slängde jag snabbt i en sån sked i dressingen också! Succé om du frågar mig!

3 kommentarer:

  1. Hallå där, nu har jag allt blivit lite förvirrad. Kan det vara göteborgskan som spökar?
    Menar du KÄCK?

    Kram kram
    Sandra
    (numera även språkpolis;)

    SvaraRadera
  2. Japp! Men jag tycker att det är roligare med CHECK... du vet, sån där lapp man skriver en stor summa pengar på och ger till någon.... CHECK är värt så mycket mer än KÄCK! :-)

    Kan du vara så check och sluta leka polis!:-P
    Du ser, den kan användas till allt! Hihi

    SvaraRadera
  3. Nää, tror inte att jag vill vara så KÄCK o lägga av med det, är ju så roligt... ;)

    SvaraRadera