onsdag 24 februari 2010

Klaustrofobi

Var till Nordstan efter jobbet idag. Kommer inte ihåg sist jag var där, men nu kommer jag ihåg anledningen till att jag inte åker dit särskillt ofta - folkmängden! Jag har på äldre dagar (ja, jag är bara 28, men ändå...) blivit lite klaustrofobisk, tycker det är väldigt jobbigt när det är trångt och mycket folk som knuffas och inte tar hänsyn till andra. Var på Liseberg strax före jul på julmarknad och där var det ofattbart mycket folk. I varenda vrå var det helt fullproppat med folk som försöker ta sig fram före alla andra vilket resulterar i knuffande! Folk knuffas! Usch! Jag mådde fysiskt dåligt och var väldigt lättade när vi äntligen gick därifrån.


Nu sitter jag och försöker hålla ögonen öppna framför "Landet Brunsås", imorgon är det Lindy på agendan! Jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar