onsdag 30 juni 2010

Sömnproblem - igen

Jaha, då var jag där igen. Sovit dåligt flera nätter i rad, så det var väldigt väntat att jag skulle gå och bli sjuk. Huvudet bankar och magen strejkar! Buuuu....

Var hemma igår (och idag) men mådde lite bättre på kvällen igår. Andreas och Egget (hunden Egon) kom över på middag, vilket var trevligt. Sen spenderade jag resten av kvällen i soffan.
Spanien-Portugal va den bästa matchen under hela VM so far.

Jag hoppas för allt jag har att jag ska kunna sova inatt så att jag mår bättre imorgon och kan jobba! Främst vill jag må bra till fredag, för då har vi sommarfest på jobbet!
Har faktiskt bokat en läkartid för att prata om mina sömnproblem och ska dit på fredag. Hoppas hon har något bra att säga. Håller alla tummar jag har....dvs två :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar