onsdag 9 juni 2010

Fruktpaus

Jag tycker att persika luktar jätteilla. Avskyr verkligen tex tvättmedel eller teer som stinken persika.... Men dom är himlans goda att äta. Lite av en favorit just nu tror jag bestämt. När jag var på Hemköp här om dagen köpte jag även en smaskig kiwi och då fick man den här käcka (Sandra, observera stavningen) kiwi-öppna-och-ät-med-manicken. Den var kanonbra! Ska jag använda varje gång framöver. För det går faktiskt inte lika bra med en vanlig sked! Nej, nej....den här är ju speciellt framtagen för att äta kiwi! Jättebra investerade pengar....verkligen!

1 kommentar:

  1. Du är rolig du! Jag gillar att du lärt dig stava korrekt, känns bra för framtiden och vår fortsatta relation. Kiwiskeden är ju hur söt som helst, och den funkar faktiskt. Men för att den inte bara ska vara en unitasker, använder jag den också när jag planterar om och grejar.
    Kram ;)

    SvaraRadera