torsdag 3 juni 2010

Dricker du kaffe?

Jag började dricka kaffe när jag var sju år gammal. Frågade min älskade mommo och moffa om jag fick smaka och dricka på samma sätt som dem - på fat och med sockerbitar. Klart att det är gott när det är sött! Jag har säkert berättat detta förrut, men jag blir så förvirrad varje gång någon förvånat säger "Dricker du kaffe?". Jag förstår ifall främlingar säger det till mig, men när till och med mina närmsta vänner fortfarande frågar är det konstigt :-) Min härliga Sanna  frågade mig, när vi lunchade på Condeco idag, och när jag berättar att hon inte är den enda som frågar så säger härligheten "Men du utstrålar något slags temys". Du är så härlig Sanna - tack, men jo, jag dricker kaffe gärna och ofta :-)

Efter jobbet var jag hem till Bea och goingen Ralf. Oj, va mycket ett barn kan utvecklas på 11 dagar!! Han är så fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar