söndag 27 juni 2010

Längtan

Jag längtar tillbaka till detta smultronställe redan innan vi åkt härifrån. Den sista dagen blir alltid så kort.

Jag längtar till högsommaren, till att gå i flip-flops med en härlig sommarklänning, promenera ner till havet, sitta på bryggan och dingla med fötterna med tårna snuddandes vid havsytan.

Jag längtar tills om två helger, för då kommer härliga Carin med familj ner och hälsar på oss. Ser fram emot det jättemycket! 

Jag längtar efter min födelsedag i år. För er som känner mig vet att jag inte är så mycket för att fira min födelsedag, men i år känns det jätteroligt av någon anledning. Får se vad jag hittar på för roligt - men något redig blir det iallafall.

Längtar till sensommaren, för då kommer min älskade mamma och morbror ner och hälsar på igen!!

Jag längtar till hösten, förhoppningsvis kommer vi iväg på en liten resa.

Jag längtar efter julen och den goa stämning som är under den tiden, efter granen som glimrar så välkomnande när man vaknar.

Det är härligt att längta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar