söndag 13 juni 2010

Fotboll

Igår var Fidde och Ulrika över till oss på middag. Jättetrevligt! Och god mat fick vi ihop också! Tanken var att vi skulle grilla, men det blåste så himlans mycket och regnet höll i sig, så vi fick använda vår jättekäcka OBH Nordica innomhusgrilll. Den är kanon! Vet inte varför vi inte anväder den oftare. Det går jättesnabbt och blir jättegott. 

Fotbollen har ju satt igång nu! Och jag tycker det är jätteroligt! Var heeelt säker på att England skulle vinna utan större problem mot USA igår, men ack så jag misstog mig. Stackars, stackars Robert Green (Englands målvakt). Han får alldeles för mycket skit nu tycker jag. Det var ju inte enbart hans fel att England inte vann. Resten av laget hade kunnat göra ett gäng mål, de gjorde ju missar de också! Vilken jättepress han har på sig nu. För er som inte såg matchen så kan jag tala om att han missade en väldigt enkel boll. Han skulle skopa upp den, men missade. En, vad många kallar, målvaktstavla. Alla gör misstag, synd att det gör så stor skillnad när en målvakt missar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar