måndag 21 juni 2010

Brudklänning

Victorias klänning överraskade mig i lördags. Den va så underbart enkel och satt verkligen perfekt på henne. Jag verkligen älskade att hon inte hade något halsband på sig också, utan lät sitt vackra leende vara pricken över i:et.

Jag har själv funderat på vad jag skulle vilja ha för klänning när vi gifter oss, men jag kommer inte fram till något. Ena dagen vill jag ha en knä-kort klänning med axelband, andra dagen vill jag ha en klassisk lång klänning med liten ärm, den tredje dagen vill jag ha en halterneck-variant ner till fotknölarna..... Det finns så oändligt mycket att välja på.

Om du har några idéer eller tips på bra sidor jag kan kolla runt lite på så får du gärna hojta till. Ingen stress och hets dock, vi har inte satt något datum än :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar