torsdag 16 september 2010

Vackert

Dansen gick väl lite sådär igår, jag var lite för trött, men äh, det var roligt ändå. Tränade lite swing-outer vilket alltid är bra att träna på. När jag klev utanför dörrarna öppnade sig himlen och väl inne i bilen som stod 40 meter bort såg jag ut som en nyduschad katt. Vackert!

Hemma myste jag ner mig i soffan med min stora kärlek och ville inte att klockan skulle gå...ville bara att det skulle fortsätta vara onsdag länge, länge så att jag fick fortsätta mysa i flera timmar. Det var jättemysigt! Lite av min favoritsyssla - mysa! Vackert!

I lördags fick jag jättefina blommor av middagsgäster. Hann inte ta bilder på alla (fick fina av Emma&Sixten, Perra&Marre och Malin&Jens - tack alla goingar), men var tvungen att ta en bild på denna som precis slog ut. Blev så glad av den när jag kom ut i vardagsrummet och den mötte mig med öppen famn. Vackert!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar