tisdag 14 september 2010

SKITDAG

Det blev ingen dans igår, för jag orkade helt enkelt inte.

Idag är jag på mitt ytterst sämsta humör på länge!
Dagen har börjat som en tråkig, platt pannkaka utan sylt eller grädde, en sån där man verkligen inte vill äta, utan gör det bara för att man håller på att dö av hunger - och jag längtar tills den tar slut!

1. Sovit jättedåligt inatt - igen! Ligger och vrider och vänder på mig, vaknar konstant och svårt att somna om.

2. Jävla skitväder!! Regnar ju konstant!

3. Jävla skitväder!! Det påverkar folk till att ta bilen istället för att åka kollektivt som dom brukar! Det var hur mycket bilar som helst på vägarna idag! Jävla extra bilister!

4. Helvetes jävla vägarbeten som sinkar ner allt! Skitväder, extra bilar och jävla vägarbeten gjorde att det tog mig 45 minuter till jobbet istället för härliga 22!

5. Jag vill få tag i biljetter till Robert Gustafssons show på Rondo, men det är slutsålt (vet du nån som har biljett men ångrat sig, hör av dig!) Mix Megapol Göteborg har en tävling där man kan vinna biljetter till förhandsvisningen nu på fredag. Ringde en hel del igår, men upptaget hela tiden. Imorse kunde jag svaret och ringde på en gång....det gick fram signal = jag var först. MEN jag la på av bara farten för jag förväntade mig att det skulle vara upptaget!! HELVETE!!!!!!!

6. Jag mår illa.

Okej, det som är bra idag är:
1. Jag ska till underbara Linnéa och se ifall hon kan göra nåt åt kallufsen. (bilder kommer imorgon)

2. Just nu spelas min favvolåt (Jason Mraz "I'm yours")

3. Dricker en ganska god kopp svag kaffe

4. Halva dagen har äntligen gått

5. När jag kommer hem ska jag sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar