måndag 20 september 2010

Lek och korv med bröd

Efter jobbet åkte jag hem till Nettan och hennes härliga familj. Vi kom fram till att vi inte setts på nästan två år..... två år..... helt galet. Så det var jätteroligt att träffa dom igen. När jag kom dit stod äldsta tjejen (som helt plötsligt har blivit tonåring, hela 13 år gammal) och bakade syltkakor. Mellantjejen (som tror att hon har hunnit bli 10 - okej, jag får väl tro henne då) lär mig hur man gör origamifigurer i papper och minstingen (som envist står fast vid att hon fyller 7 i helgen) ritade en jättesöt nalleteckning till mig. Herre gud, hur har jag tänkt tidigare när jag inte åkt dit?? Det var ju total succé!
1. Fick nybakade kakor - mums
2. Fick presenter - origamifigurer och teckningar
3. Busa och leka en hel kväll
4. Korv med bröd
En strålande kväll med många skratt. Jag ska bestämt hålla kontakten och försöka pallra mig dig oftare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar