onsdag 8 september 2010

Avsky

Jag kan med lätthet och utan att blinka säga att jag AVSKYR sprutor i alla dess former!!
Var till läkaren imorse och tog blodprov för att se att mina värden ligger som dem ska, och det här är första gången som det har gjort ont när dom stuckit mig! Det gör fortfarande ont, en strålande smärta upp i hela armen. *morr*
Brukar alltid tala om för personen som ska sticka mig att jag tycker att det är fruktansvärt läskigt och att ignorera mig ifall jag säger konstiga saker, och säga till att bara göra det dom ska göra utan knussel. Så även denna gång, men då blev hon helt mesig och jätteförsiktig och då blev det bara s_ _ t av allt!

Jag får nog ta och växa upp och bita ihop och inte vara så mesig när jag går dit nästa gång. Nästa gång ska jag inte säga nåt alls om att jag tycker att det är jobbigt.

Nu sitter jag, nyss kommen till jobbet, och tycker allmänt synd om min stackars arm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar