torsdag 23 september 2010

Pannbiff, potatis och stekt lök

Tisdagen var en segisdag - så inget sköj att förtella.
Igår var det Lindy kl 18:15, eller ja, det skulle ha varit det om jag hade känt att energin räckt till.... men det gjorde den inte. Nope, istället åkte jag hem och lagade middag. Hade gått och varit sugen på pannbiff, potatis och stekt lök... och så får man inte glömma lingonen... hela dagen, så det fick det bli.
Sambon ville ha vanliga pannisar, så det fick han. Till mig själv gjorde jag lite annorlunda men lite oregano och grillkrydda i. Smög även ner en riven morot i - det blev jättegott!

Idag har jag kännt mig väldans törstig hela morgonen, så idag har jag laddat upp med vattenflaska. Dom säger ju att man ska dricka ett par liter vatten om dagen.... Vilka är "dom" förresten?? Är det läkare som rekommenderar det? Eller vilka rekommenderar från höger till vänster?

Jag kan också rekommendera....... en film till exempel; "Get him to the Greek".

1 kommentar:

  1. Hej raring.
    Såå länge sen. Så du gillade min overall?? Hihi. När ses vi? Jag jobbar i butiken mest hela tiden så jag ka lite när som helst. Kram

    SvaraRadera