torsdag 30 september 2010

Uppskattning

Sitter på mitt kontor nu på morgonen och bokför för fulla muggar när Jonny och Christian (konsulter på företaget) kommer in på mitt kontor och stänger dörren. Dom ser lite luriga ut och säger att dom och Jacob och Johan (som tyvärr inte var på plats) har en grej dom vill ta med mig. Jag vänder mig mot datorn för att ta fram ett dokument att anteckna i och frågar vad dom har på hjärtat.
Då säger dom att dom uppskattar mig jättemycket och tycker att jag gör ett bra jobb (redan här är jag ju såklart jätteglad, klart man blir av höra sånt) och att dom vill ge mig en liten present. (aaaha, det är därför dom ser lite luriga ut! Jag tänkte att dom kanske köpt en blomma - jag gillar ju blommor)
Jonny tar fram händerna från bakom ryggen och ger mig..... En iPhone 4, 32GB!!! VAD ÄR DET FRÅGAN OM!???!?!??!!
Dom som känner mig vet att jag sällan står utan ett ord att säga, men nu blev jag helt mållös! Jag blir så rörd att jag börjar gråta och ett klent "tack" är det enda jag kan få fram tillsammans med kramarna jag varmt ger.

Jag tycker att det är viktigt att man talar om för folk att man tycker om och uppskattar dom, det gör jag mer än gärna också!

Ett hjärtligt TACK-med-massa-tillhörande-kramar till Jonny, Christian, Jacob och Johan!!

3 kommentarer:

  1. Wow, fan vad najs och fifaaan vilka härliga kollegor du har!!

    Välkommen till iPhone-gänget!! (Säger jag trots att jag har en android just nu ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, dom är verkligen helt underbara. Jag är fortfarande chockad!! Vilken grej!

    SvaraRadera
  3. Vad gulliga de är!! Men det är du ju såklart värd tusen gånger om, kul! Då ska vi snacka appar nästa gång vi ses ;) Kram S

    SvaraRadera