tisdag 7 september 2010

Back in bissniss

ÄNTLIGEN!! ÄNTLIGEN frisk och tillbaka på jobbet med en hel del energi. Har massor att göra, och det tycker jag är jätteroligt!

Jag, mamsen, morbror på Liseberg. Blev mörkt snabbt.
Min älskade mamma och morbror var nere i helgen som var och hälsade på. Både jag och sambon var sjuka, så det blev inga jättevilda events tyvärr, men vi gjorde lite smått och gott. I torsdags var vi till Liseberg på kvällen och tittade på The Baseballs på Stora scenen - de var hur bra som helst! Kanske att dem får jobba lite på mellansnack, men annars var dom kanon live!
Det har strosats i en hel del butiker, var till IKEA's loppis på lördagen. Vilken flopp. Eller det var säkert bra, men det var inte alls som vi hade tänkt oss. Vi hade förstått det som att man kunde samla ihop sina gamla IKEA-saker och sälja på loppis, men här var det ju allt möjligt skräp.

Ikväll ska jag hem och ta mig en stilla promenad i höstvädret tror jag bestämt. Får se om jag får med sambon, troligtvis inte, han jobbar så hårt om dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar