måndag 27 september 2010

Helgen som gått

Åkte som sagt till Stockholm i fredags helt spontant och underbart! Blev avsläppt på St Eriksplan och tog pendeltåget från Karlberg hem till mamma. Åkte med en kompis på jobbet och hans son. Dom skulle springa Lidingöloppet - hurtbullar!
Lördagen åkte jag, mamma och morbror till Norrtan för att träffa nästa morbror och moster och co. Gud va härligt att träffa alla, det var lite för länge sen!
På vägen hem släppte dom av mig i Mörby och jag tog T-banan ut till Carin med familj. Myste hela kvällen och fick även en go stund tillsammans på förmiddagen innan jag tog T-banan in till city och mötte upp Sandra för en lunch. Jättegott och härligt att ses! Och så härligt att ses så spontant - saknar det.
Blev upplockad på samma plats jag blev avsläppt och hemfärden tog ca 6 timmar, detta med ett middagsstopp. Tycker jag var ganska bra jobbat.

Borta bra, men hemma hos min älskling är det alltid bäst :-)

Måndagen har varit bra, mycket att göra på jobbet och god middag med mannen hemma! Nu myses det för fulla muggar och "Ullared" på TV:n. Var hittar dom alla....ja, vad ska jag kalla dom, karaktärer (för att vara snäll)? Är alla människor på riktigt, eller är det bara skådespelare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar