tisdag 20 juli 2010

Trasig dator

Min dator har krashat, något felmeddelande som talar om för mig att den inte ”kan hitta hårddisken” eller nåt i den stilen. Typiskt! Fråga: Har jag gjort back-up på sistone?? Svar: nä! Det är lite trist att bli av med de foton och så jag har där, men det finns större saker i världen som är viktigare, så jag orkar inte bli allt för upprörd över det.

I lördags var vi på bröllop. Bruden var jättevacker, brudgummen likaså. Maten vad god, musiken rolig. Kom hem strax före 03:00 så vi var ganska trötta i söndags när vi hjälpte svägerskan med familj att flytta. Mådde lite halvbra på kvällen, så låg i soffan och slappade.


Mådde lite halvdåligt hela natten och när jag vaknade måndag morgon tänkte jag ”bara en liten stund till”. Stängde av alarmet och glömde ställa om, så när jag vaknade var hon helt plötsligt 10:30. Kände mig inte helt på topp, så det blev en dag i sängen. Sambon kom hem och hade med sig en bukett blommor – han är underbar min man! Jag blev lite piggare måste jag medge!



Idag är jag med på noterna igen och tillbaka på jobbet. Passar på att göra ett litet inlägg här på frukostrasten eftersom jag inte hunnit/orkat/kunnat i helgen  Idag ska jag jobba, jobba, jobba och sen är planen för dagen slut. Skönt att göra ingenting ibland på kvällarna.

2 kommentarer:

  1. Du har en snäll o go sambo.Ni är jätte fina på fotot.Kramar till er båda.Mamma

    SvaraRadera
  2. Ja, han är härlig! Jag är glad att jag har honom!

    SvaraRadera