tisdag 13 juli 2010

Läsa

Jag har alltid tyckt om att läsa och när jag väl börjar på en bok har jag svårt att lägga ifrån mig den (om den är bra det vill säga) Så är det nu med John Grishams "The Partner". Jag har läst den för 8 år sen men kommer inte ihåg hur den slutar, så den är lika spännande denna gång.

Tog till och med med mig boken till IKEA idag. Tänkte jag skulle äta lite lunch där, köpa mig ett par gardiner och åka hem och fixa och dona. Men så blev det såklart inte. Lunch åt jag..... lyxade till det med en köttbullar med potatis och lingon för 16kr (galet billigt att luncha där på vardagar märkte jag). Satt och läste min bok medans jag åt. Gick ett varv i butiken men när jag kom fram till gardinerna kom jag på att jag skulle testa med ett par jag har hemma först, så jag lämnade IKEA utan att köpa en enda pinal. Kors i taket!

Hemma skulle det fixas och donas, men som du ser på bilden här blev det inget med det. Istället låg jag först på soffan och slappade innan jag gick in och la mig i sängen för att fortsätta på min spännande bok. Nu ska jag släcka och sova dock - tiden går fort när man läser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar