söndag 11 juli 2010

Rolig rulle

Oj, det har har varit full, rolig rulle hela helgen!

Söndag
Ytterligare två fotosessioner för Fotograf Carin. Den här gången var det familjen Vigarn och Larssons. Det var ett myller av söta barn hemma hos oss. Bland annat lilleman Ralf och hans syssling Irma. Sötnosarna.
Efter fotograferingarna åkte vi till Smarholmen där vi badade och grillade. Barnen var helt utmattade och somnade. E somnade i min famn så jag blev en liten säng i en timme. 
Blev ytterligare en grillning på kvällen innan vi tittade på fotbolls VM. Trodde helt klart att Holland skulle vinna, vilken tur att jag inte spelade på dom sista två matcherna.

Lördag
I hemmets lugna vrå spenderade vi lördag förmiddag. Jag och Fotograf Carin for in till Göteborg för en fotosession med sötaste Maja. Sen gottade vi oss i solen med en smaskig mjukglass, den första för i år - men inte den sista kan jag tala om. Det var härligt svalkande och gott.

På kvällen grillade vi och myste på altanen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar