fredag 2 juli 2010

Sömndoktor

Var hos läkaren nu på morgonen och pratade om det här med sömnproblemen. Hon vill inte i första skedet ge sömntabletter utan vill jag ska prova annat först så ska vi träffas igen om en månad och utvärdera.
1. Gå en promenad vid 19:00-tiden och försök att varva ner.
2. Sitt inte framför datorn på kvällarna innan jag ska sova.
3. Titta inte på för mycket TV om kvällarna innan jag ska sova.
4. Drick inte kaffe/te innan jag ska sova.
5. Stressa inte.

Ska ge det en månad och håller alla tummar jag har för att det ska bli bättre. Det börjar bli jobbigt att ha sånna perioder nu. Har hållt på i mer än ett år.....

Förutom det ser jag fram emot dagen massor. Det är personalfest på agendan. Vi har inte fått veta vad vi ska göra - roligt, roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar