tisdag 6 juli 2010

..... hmm ....

Igår provade jag följande:
1. En timmes promenad med sambon på kvällen.
2. Tittade inte på TV precis innan jag skulle sova, utan läste en bok istället.
3. Drack inget kaffe
4. Hade ett svalt täcke i det varma rummet

Men lik förbannat har jag sovit sämst. Snoozade i 1½ timme idag, var inte på jobbet förrän vid 09:00 - lagom till frukostfikat.

Förutom att jag klagar mycket på min sömn just nu så tycker jag att livet är underbart! Sommaren är här, några av mina favoritpersoner kommer ner och hälsar på mig på torsdag och stannar hela vägen till söndag, jag älskar min blivande man av hela mitt hjärta. Blir glad av att bara tänka på honom! Jag har ett jobb som jag verkligen trivs på med underbara vänner som förgyller min vardag - jo, livet är härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar