söndag 11 april 2010

Pyssel

Det blev däckbyte idag....men inte bara det - vi hann även göra klart i förrådet. Vi började förra helgen med att sätta upp hyllor och idag blev vi klara. Det blev jättebra.

Förutom det hann jag även sopa klart gården och sitta ute på altanen och sola ett tag. Lagom mycket jobb, lagom mycket latande.


Som du ser har jag ändrat lite på bloggens utseende. Lämna gärna en tanke om vad du tycker om den... bättre eller sämre än den förra?

Nu har jag varit väldigt osocial i ett par timmar, så nu ska jag gå och mysa ner mig hos sambon och se om han vill ha massage eller något för att gottgöra :-)


4 kommentarer:

  1. Gullig tapet du har hittat... ;)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tyckte den va lite hemtrevlig faktiskt... Kram

    SvaraRadera
  3. Haha, jo, jag förstod det - men jag tänkte vända det till något positivt :-) Jag tackar och tar emot för alla komplemanger jag får :-)

    SvaraRadera