onsdag 14 april 2010

Nu är det äntligen på riktigt

Dagen har varit bra. Fick en hel del gjort på jobbet, så det var skönt. Idag hade jag även en trevlig långlunch med Emma och minimannen Sixten. Det är konstigt att jag blir så glad och varm av bebisskratt. Han stod och studsade i mitt knä och när jag attackerade honom med pussar så skrattade han högt och hjärtligt! Härliga unge! Som alltid var det jättehärligt att träffa dom, ser fram emot måndag då jag får träffa dom igen!


Efter jobbet idag pallrade jag mig ut på ännu en promenad. Idag tog jag i enda från tårna och sprang litegrann också. Herre guuuud, va jobbigt det var. Jag var helt matt efter..ja, sprang jag ens en kilometer innan jag fick gå ner i promenadtempo. Pust och suck. Kondisen är verkligen nere under nollan. Nu får jag ta tag i det här.


Men det absolut bästa med den
här dagen var att jag mötte våren - äntligen. Idag hittade jag mina söta tusselagosar. Dom stod i ett dike och log strålande mot mig! Aaahh, välkommen underbara vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar