söndag 23 januari 2011

Trööött

Igår var jag och mannen över till svägerskan en sväng. Tog en långpromenad till Mölndals museum som hade en 70-tals utställning. Kikade in en liten minisnabbis innan huvudanledningen till promenaden införlivades - fika. Hihi. Tror bestämt att jag åt världens fylligaste, godaste kladdkaka någonsin. Gudomlig!!
Den långa promenaden gick långsamt tillbaka.... Men jag tog mig fram iallafall. Idag har jag brutal träningsvärk i vaderna efter två dagar med härliga promenader. Skulle ha stretchat, lätt att vara efterklok.

Idag åkte mannen på affärsresa så jag ska göra.....INGENTING!!! :-)
Har legat i soffan sedan 8:15, ätit fruost, tittat på Amazing Race och funderar på om jag eventuellt ska slösa energi på att åka och handla lite korgar till den nya lilla garderoben... Ligger kvar lite till så får vi se om en timme eller så vad energibanken säger :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar